ליצירת קשר ישיר

חייגו: 050-5273012

עורך דין מקרקעין בבאר יעקב

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למשרד עו"ד ישראל אליאב. משרדנו שוכן בראשון לציון הסמוכה ומספק את שירותיו ללקוחות מן הערים והיישובים סביבה לה.

למשרדנו ניסיון של למעלה מ-25 שנים בליווי רוכשים ומוכרים במגוון עסקאות נדל"ן שונות. תוך שימת דגש על שירות אישי וליווי לכל אורך הדרך, לרשותנו וותק רב שנים בליווי עסקאות נדל"ן לצורכי מגורים, עסקאות השקעה בנדל"ן וכן הנדל"ן המסחרי.

עסקאות רכישת דירה בבאר יעקב

מאז החל פיתוח שכונותיה החדשות של באר יעקב ועד היום, הרי שמדובר באחד מאזורי הנדל"ן האטרקטיביים ביותר המושכים אליהם זוגות צעירים, משפחות ומבוגרים כאחד.

לצד מבנים חדישים ופארקי שעשועים, באר יעקב, על אף עליית המחירים העקבית, עודנה מציעה נכסי נדל"ן במיקום מעולה באזור המרכז ובעלויות פחותות מראשון לציון ונס ציונה הסמוכות.

למשרדנו ניסיון בייצוג רוכשים ורוכשות אל מול הקבלן / היזם, כל זאת תוך שמירה מלאה על האינטרס הכלכלי של הקונים.

חשיבות הייצוג ע"י עורך דין מול הקבלן

קנייתה של דירה מקבלן מביאה עמה התרגשות רבה; לא אחת מדובר במעמד ובו הרוכשים קונים נכס מקרקעין לראשונה בחייהם.

לענף המקרקעין ז'רגון משלו, תהליכים שונים ומושגים אשר יכולים להיתפס על-ידי מי שאיננו בקיא בנושא, כדבר סבוך ולא מובן. מטרתו של עורך דין היא לבחון את כל פרטי העסקה באופן מעמיק ויסודי, לייצג ולשמר את האינטרס של הרוכשים אל מול הקבלן.

בדיקת חוזה המכר

דוגמה בולטת, ולמעשה גם אחד מן התפקידים העיקריים של עורך דין קניית דירה אל מול הקבלן, הוא בחינת חוזה המכר המוצע מטעמו.

למרבה הצער, רבים מן החוזים המוצעים מטעם הקבלן/היזם אינם משקפים ולו במעט את האינטרס של הרוכשים. לעתים אף נמצאים סעיפים הרומסים את זכויותיהם המעוגנות בחוקי מדינת ישראל.

בדיקה קפדנית ויסודית של חוזה המכר, המגולם בספר עב-כרס, יכולה להעלות דגשים לשינויים וניסוחים מחודשים. כל זאת במטרה להבטיח עסקה שתיטיב עם הרוכשים ותשמר את מטרתם.

במעמד החתימה על החוזה, ישולב נספח שינויים ובו כל הסעיפים שהוסכמו בין עורך דין המקרקעין מטעם הרוכשים לבין עורך דינו של הקבלן

תחזית מס

בדיקה נוספת הנערכת מטעם עורך דינם של הרוכשים, היא תחזית מס המקרקעין.

מיסוי המקרקעין אליו נדרשים הרוכשים עונה לשם מס רכישה. רשות המיסים מפרסמת מדי שנה את מדרגות המס, החל מערך נכס הפוטר את הרוכשים מתשלום מס, ועד למדרגת המס המקסימלית.

בעוד שמידע זה נגיש ברשת, וכן רשות המיסים אף מציעה מחשבון מס רכישה, הרי שעורך דין יכול לבחון אם ישנם אי אלו נסיבות או מאפיינים המקנים הקלה בתשלום המס או אף פטור מוחלט.

ייצוג ברכישת דירה יד שנייה

באר יעקב החדשה כבר צברה וותק לא מועט כלל, ורבים גם מתעניינים בעורך דין מקרקעין בבאר יעקב לצורך רכישת דירה יד שנייה.

מבין השירותים הניתנים על-ידי עוה"ד, ניתן למנות:

בדיקות מקדמיות

קניית דירה יד שנייה מצריכה שורה של בדיקות מקדמיות אשר נועדו לאשר אם אכן מדובר עסקה כדאית, או שמא הנכס טומן בחובו היבטים בעייתיים המצריכים הסדרה מקדימה.

כך לדוגמה, גם אם הנכס מצא חן בעינינו, הרי שבדיקתו של נסח הטאבו מאפשרת לנו לקבל מידע לרבות גודלו המדויק, מספר החניות המשויכות לו, מי הם בעלי הזכות הרשומים עליו, האם ישנם שעבודים, צו עיקול ועוד.

בדיקה זו יכולה להעלות היבטים המצריכים בדיקה נוספת. כך לדוגמה, הימצאותו של צו עיקול בנסח הטאבו, תצריך הסדרה מקדימה ואת הסרת העיקול.

ניסוח חוזה מכר

כלל הנושאים שיעלו במשא ומתן שבין הרוכשים למוכרים, יתורגמו לחוזה המכר אשר ינוסח בין עורכי הדין של שני הצדדים.

מטרתו של חוזה המכר היא למנות את כל החובות ואת כל הזכויות אליהם התחייבו הצדדים, ולהבטיח כי העסקה תתקיים ללא כל פרשנות או שטח אפור אשר יעורר מחלוקת עתידית.

בין אם מדובר בהסדרה מקדימה מטעם המוכרים כתנאי לקיום החוזה, ובין אם מדובר בפעימות התשלום המבוצעות בתאריכים מדויקים מטעמם של הרוכשים.

לייעוץ התקשרו 050-5273012 או השאירו פנייה באתר:

ייצוג בעסקאות מכירת דירה

בחיפושכם עורך דין מכירת דירה, למשרדנו ניסיון רב בייצוג המוכרים, החל משלב המשא ומתן, דרך ניסוח חוזה המכר לעד למסירתו של הנכס. ניתן לשלב את השירות עם ליווי ברכישתו של נכס המקרקעין החדש.

בטרם מכירת הנכס הקיים, משרדנו עורך שורה של בדיקות מקדמיות, וזאת כדי להבטיח שהנכס יהיה מוכן למכירה מבלי שיצוצו אי אלו הפתעות אשר יטרפדו את העסקה.

לצד זאת, מכירת דירה מביאה עמה היבטי מיסוי אותם חשוב לקחת בחשבון בשקלול ההוצאות אל מול ההכנסות.

מס שבח והיטל ההשבחה, נבדקים בקפידה על-ידי משרדנו, תוך בחינה מעמיקה באם ישנה אפשרות לקבלת הקלה או אף פטור מוחלט.

למידע נוסף בנושא זה, אנו ממליצים לכם לעיין במאמר הרחב שכתבנו אודות מיסים במכירת דירה.

מחפשים עורך דין נדל"ן בבאר יעקב?

מעוניינים למכור את הנכס שלכם בבאר יעקב? או לרכוש נכס מקבלן / יד שנייה?

בחיפושכם אחר עורך דין מקרקעין בבאר יעקב וסביבתה, נשמח לעמוד לשירותכם. משרדנו ממוקם בראשון לציון הסמוכה לבאר יעקב.

בכל שאלה והתייעצות, צרו עמנו קשר טלפוני, כתבו לנו בוואטסאפ או השאירו פניה באתר.

לוגו עורך דין ישראל אליאב

לקבלת שיחה חוזרת: