ליצירת קשר ישיר

חייגו: 050-5273012

עורך דין מקרקעין בנס ציונה

תוכן עניינים

ברוכים הבאים למשרד עורכי דין ישראל אליאב. בחיפושכם אחר עורך דין נדל"ן בנס ציונה וסביבתה הקרובה, נשמח להציע את שירותינו המשפטיים. המשרד שוכן במרכז ראשון לציון ברחוב רוטשילד, ומלווה עסקאות מקרקעין בכל היישובים הסובבים את העיר.

ישראל אליאב, עורך דין מקרקעין בעל משרד עו"ד נדל"ן למעלה מ-25 שנים. לאורך הזמן, גיבש המשרד תודעת שירות אישית ובזמינות גבוהה, כאשר המטרה היא להבטיח עבור כל רוכש ורוכשת, ראש שקט ונינוח לביצוע עסקת נדל"ן בטוחה ונכונה.

בפנייתכם למשרדנו, נבחן כיצד נוכל לסייע לכם ולהבטיח שביעות רצון מלאה ותהליך מרגש, בדיוק כפי שרכישת / מכירת נכס צריכים להיות.

עסקאות רכישת דירה

עסקת רכישת דירה, רכישת בית או כל נכס אחר לרבות מגרש, מביאה עמה התרגשות רבה, אך מצריכה בדיקה קפדנית ודקדקנית. הנכס שאנו רואים במו עינינו ושנשא חן בעינינו, מוכרח להיבדק קניינית על-ידי שורה של בדיקות מקדמיות.

קניית דירה יד שנייה

בטרם נגבש את הצעדים הראשונים שלנו במשא ומתן לקניית דירה יד שנייה, הרי שנבחן בראש ובראשונה אם היבטיה הקנייניים של הדירה דרך נסח הטאבו.

בכוחו של מסמך זה, לספר לנו אודות הנכס החל מגודלו, דרך חנייה המשויכת לו, ועד לבעלי הזכויות המלאים הרשומים על הנכס. עוד יכול הנסח לספר לנו על עיקולים ושעבודים הרשומים על הנכס, ולהעלות נורות אדומות בדמות חשדות בגין חריגות בנייה או כל היבט אחר המצריך בדיקה נוספת.

אנו פועלים למען ביצוע בדיקות מקיפות אליהן מתלווה תיק הבניין של המבנה, וסקירה קפדנית של כל היבט הנוגע לנכס.

קניית דירה מקבלן

עורך דין מקרקעין בנס ציונה יכול לסייע רבות בהליך רכישת דירה מקבלן, רכישה אשר נעשית על-פי רוב כאשר הנכס בתהליכי בנייה ראשוניים או לכל היותר רשום על הנייר בלבד.

הבדיקה העיקרית תתמקד בחוזה המכר, ותפעל כדי להבטיח את ביטחון הרוכשים. האם ישנו היתר בניה? ובמידה ולא, מה יהא תאריך הפקיעה ובו על הקבלן יהיה להשיב את כספם של הרוכשים?

למרבה הצער, במרבית העסקאות הנערכות מול קבלנים, עולה תמונת מצב עגומה ובה חוזה המכר רומס את זכויותיהם. לא אחת, החוזה אף עובר על התחיקות הקיימות במדינת ישראל ואשר נועדו להגן על הרוכשים.

בדיקה מטעם עורך דין קניית דירה תאפשר לכלכל את צעדי הרוכשים באופן נכון ומושכל.

לייעוץ התקשרו 050-5273012 או השאירו פנייה באתר:

עסקות מכירת דירה

במכירת דירה, עורך דין מקרקעין בנס ציונה יפעל כדי להכיר את נכס המקרקעין על בוריו, ולספק תמונת מצב מלאה עבור המוכרים.

כבר היו מקרים מעולם ובהם מוכרים אשר היו בטוחים כי הם מכירים את נכס המקרקעין שלהם כמו את כף ידם, לפתע גילו אי אלו הפתעות אשר טרפדו עסקת נדל"ן שבשלה. מצו עיקול נושן הרשום בנסח הטאבו ואשר מצריך הסדרה, ועד למקרי קיצון חריגים ובהם התגלתה חריגת בנייה.

בדיקה מקדמית על-ידי עורך דין מכירת דירה, יכולה לאתר את כל הנורות האדומות המצריכות התייחסות וטיפול.

מיסוי מקרקעין

לצד כל אלו, מתפקידו של עורך דין מקרקעין הוא לבחון את נכס הנדל"ן ולשקף ללקוחותיו את סך הוצאות המס הצפויות.

  • מס רכישה – מס המשולם על-ידי הרוכשים. כאשר מדובר בקניית דירה ראשונה, הרי שישנו סכום המקנה פטור מתשלום המס. גם כאשר הסכום עולה על הערך המאפשר פטור, הרי שמדובר במדרגות מס סדורות.
  • מס שבח – מס המשולם על ההפרש שבין ערך הנכס הנוכחי לבין ערך הנכס במועד בו הוא נקנה על-ידי המוכרים לראשונה. המס מוטל על התשואה ממנה נהנים המוכרים.
  • היטל השבחה – מס המוטל מטעמה של הוועדה לתכנון עירוני. מס זה כפוף להשבחת הנכס וביצוע אי אלו פעולות אשר העלו את ערכו.

התייעצות משפטית

מעוניינים למכור את דירתכם? לרכוש נכס חדש בנס ציונה? בחיפושכם אחר עורך דין מקרקעין בנס ציונה נשמח לעמוד לשירותכם.

למשרדנו ניסיון עשיר בליווי עסקאות מקרקעין גדולות וקטנות, וכל זאת תוך שמירה על ז'רגון נהיר וברור, ושירות אישי בזמינות גבוהה.

בכל שאלה והתייעצות עם עורך דין נדל"ן בנס ציונה וסביבתה, השאירו לנו פניה באתר, צרו עמנו קשר טלפוני או כתבו לנו בוואטסאפ.

לוגו עורך דין ישראל אליאב

לקבלת שיחה חוזרת: