ליצירת קשר ישיר

חייגו: 050-5273012

עורך דין חוזה שכירות

תוכן עניינים

עורך דין לענייני שכירות דירה

עורך דין לצורך יצירת חוזה שכירות הוא צעד חשוב ובריא עבור שני הצדדים.

מן הצד של בעלי הדירה, הרי שחשוב לתחם את הזכויות והחובות של כל אחד מן הצדדים הנוגעים בדבר, ובכך להימנע מעוגמת נפש, מחלוקות וסכסוכים שלעתים עלולים אף להגיע למפתן דלתות בית המשפט.

מן הצד של שוכרי הדירה, הרי ששוכרים רבים חשים לא בטוחים בדירה "שלהם", וחוששים שמא זכויותיהם או רצונותיהם ירמסו.

ווידוא כלל הפרטים באופן ברור ונהיר עבור שני הצדדים אם כן, יכול להסיר את החששות, לבסס ולייצב את המגננות, ולהותיר את כולם מרוצים מאופייה של העסקה.

במשרד עורכי דין ישראל אליאב, אנו מציעים ניסיון מקצועי בענף המקרקעין על סוגיו השונים, למעלה מ-25 שנים. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פנייה באתר.

עורך דין הסכם דירה – מהו תפקידו?

בכל צעד שאנו עורכים ושמערב אינטרס כלכלי או אינטרס שנוגע למחייה בכלל, הרי שחשוב להסדיר את היחסים בצורה חוזית וברורה.

מטרתו של החוזה, הוא לא רק להחתים את הדיירים הנכנסים על גובה התשלום הנדרש מדי חודש, כי אם גם על שורה של תנאים, חובות וכן זכויות שונות. לעתים ייתכן והדיירים הנכנסים יבקשו לשנות חלק מן הכללים, ואותם כבעלי הדירה, נבקש לבחון תוך התייעצות עם איש מקצוע משפטי.

חוזה שלא יצלול וינבור בכל הפרטים הנדרשים, ויחמיץ ולו תרחיש אחד, עלול במהרה להתברר כסוגיה חמורה וככאב ראש לא קטן כלל.

בעזרת תשאול נכון, וכן היכרות מעמיקה עם הנושא, עורך דין חוזה שכירות יכול ליצור עבורכם הסכם מפורט שיגן עליכם ויאפשר יחסים טובים ובריאים עם הדיירים החדשים.

דוגמאות לסעיפים הנכללים בהסכמי שכירות

אפשר ללכת על דוגמאות קיצון, ואפשר ללכת על דוגמאות פופולריות ושגורות.

האמת היא, שתפקידו של עורך דין הסכם דירה הוא בסופו של יום לכלול את כל הסעיפים ה'קיצוניים' יותר וה'קיצוניים' פחות. הנה מספר דוגמאות שימחישו את הנושא.

בדיקת נסח הטאבו

לא כל בעלי הדירות יסכימו לכניסתן של חיות מחמד אל הנכס שלהן. הסיבות יכולות להיות שונות ומגוונות, מפחד מבעלי חיים ועד להיות אחד מבני המשפחה אלרגי, ולכן אין מעוניינים בסיכוי ולו הקטן ביותר שתימצא פרווה במקום מסוים. זהו סעיף שניתן להכניס במסגרת החוזית.

עזיבה לפני סיום החוזה

זוהי דוגמה דווקא למקרה נפוץ הרבה יותר, וחשוב להסדיר את התנאים במקרה ובו הדיירים מחליטים לעזוב בטרם סיום החוזה. האם על הדיירים מוטלת החובה למצוא דיירים חדשים? מה יהא עתידם של התשלומים? האם ניתן לשחררם ולו בעבור פיצויים מסוימים? אלו הם נושאים שמוטב יהיה לדון בהם בקפידה.

תשלומים

לא רק התשלום שאליו הדיירים מתחייבים, אלא גם מה הוא כולל. אם נכללים החשבונות? אם כן כל החשבונות? או חלקם? אין כאן מקום לשטחים אפורים. הכול צריך להיות ברור ומובן על שני הצדדים. מחלוקת ולו הקטנה ביותר, יכולה להוביל לוויכוח מר ואף לנקיטת הליכים משפטיים.

לייעוץ עם עורך דין שכירות דירה התקשרו 050-5273012 או השאירו פנייה באתר:

האם אני יכול ליצור חוזה לבד?

אינכם מוכרחים לשכור את שירותיו של עורך דין חוזה שכירות בכדי ליצור מסמך שכזה. אולם ההמלצה היא שכן חשוב לגבות את המסמך בעין מקצועית שתבחן ושתשפר את סעיפיו.

זכרו שכל פרט ולו הקטן ביותר, יכול לעלות לכם סכום רב יותר באם תידרשו להליכים משפטיים.

התייעצו עם עורך דין הסכם שכירות

משרד עורכי דין ישראל אליאב, עורך דין חוזה שכירות בראשון לציון.

בחיפושכם אחר עורך דין לענייני חוזה שכירות או הסכם מכר, אנו שמחים להעניק שירות מקצועי, מסור ובגובה העיניים. לפרטים נוספים והתייעצות עם עו"ד מקרקעין בתחום, צרו עמנו קשר טלפוני או השאירו פניה באתר.

לוגו עורך דין ישראל אליאב

לקבלת שיחה חוזרת: